14 februarie 2012

Must-see !!!

Am vazut de curand un film care mi s-a parut absolut genial. Chiar m-a facut sa ma gandesc la unele lucruri. Spre exemplu, nu cred ca sunt singura care a trecut printr-o despartire sau mai bine zis o dezamagire si nu sunt nici singura care si-a dorit sa uite pe veci de persoana care a facut-o sa sufere. Oare e cea mai buna idee? Dupa ce am vazut filmul "Eternal Sunshine of the Spotless Mind"("Stralucirea eterna a mintii neprihanite") raspunsul meu la aceasta intrebare a fost: "Nu!".
Un film pentru cei care au crezut ca Jim Carrey e facut sa joace in comedii si pentru cei care o adora pe Kate Winslet. Recunosc ca in momentul in care am vazut numele lor alaturate am fost surprinsa dar si curioasa sa ii vad "in actiune".
Daca v-am convins, vizionare placuta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu